Färdigpluggat för idag

Nu är jag fruktansvärt trött! Har pluggat sen jag skrev senaste inlägget. Typ vid tio. Men nu är jag klar för idag! Dagens pluggande gick ut på att läsa och översätta fem kapitel i Contemporary Tourism. Nu är det bara tre kapitel kvar av 13. Yääääy! Ca 100 sidor, men det går ju snabbt! :)

Ska springa ner och hänga tvätt och så ska jag laga middag. Blir någon nice gryta idag med kycklingkorv, wokgrönsaker och härliga kryddor. Mmmm. :)

Efter middagen kanske jag till och med kan hinna vila lite innan jag ska fara till Therese? I hope so. Tänkte hinna fara och träna någon gång mitt på dagen idag, men det har inte blivit av. Hade inte tid helt enkelt. Men imorgon ska det tränas, för även om jag kanske hinner nu så har jag ingen ork alls. Energin är i botten.

Ha en trevlig efteriddag och kväll allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0