KILLER KILLER KILLER!

Hade ytterligare ett grymt pass på gymmet! Dock tränade jag inte länge. Inte alls. En timme från att jag började hade jag obytt om och var på väg ut. Har koll på det eftersom jag ringde till Linus precis innan jag stängde in telefonen i skåpet och vandrade uppåt mot gymmet. Så hur länge kan jag ha tränat? 40 min kanske? Men det var ett superbra pass anyway! Helt slut efter lite biceps och sedan crosstrainer på HÖG nivå. Hehe! Det är så det ska vara!

Nu ska jag mysa till det lite här med doftljus och en MASSA jordgubbar. Och så ska jag kika lite på Cougar Town som jag har på datorn nuförtiden.

Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Sv: Tack! :) Har köpt dom på Scorett :)

2010-09-30 @ 00:27:17
URL: http://jagosv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0