Planerna för morgondagen!

Nu börjar det bli dags för mig att säga gonatt! Imorgon ska jag upp tidigt. Bara för att jag har en morgonpigg morfar som ska köra hem imorgon och jag ska följa med! Får lite mindre än ett dygn med min älskling, men det är värt det! Måste ju vara tillbaka lördagkväll för sittningen!

Familjen vet inte att jag kommer till Älvsbyn imorgon. Men Erika kanske får reda på det nu? För jag misstänker att du läser min blogg ;) Men ska försöka hinna förbi en sväng och säga hej till alla, men mest av allt ska jag MYYYYYYSA med min favvogubbe! :)



Love you honey!

Kan ni förresten gissa hur svårt det är att få söta sms lite då och då? Som igår när jag fick sms innan jag skulle sova där det stod: "Jag älskar dig :)". Då vill man bara sätta sig i bilen, strunta i att man är fattig student och att bensinen är dyr, och bara köra hem till sin älskling och ge honom en bamsekram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0