Sånt där allmänt bara

Idag har jag varit duktig! For till gymmet imorse och körde ett mördande benpass + lite rygg (eftersom jag har ryggproblem och måste träna upp ryggen tränar jag det lite oftare, men med lätta vikter för att inte överbelasta den för mycket).

Sedan for jag hem och åt lunch; fisk och potatis. Duktiga jag lagar mat åt mig själv, haha! Och sedan cyklade jag tillbaka till skolan (men tog bussen halva vägen eftersom det började regna, men närmast hållplatsen är ju ändå 3,5-4 km bort så lite cyklande blir det alltid ändå!).

Sara hade bokat ett grupprum så jag, Sara, Mathias, Therese och Jennie hamnade där och diskuterade lite grejer som kommer på tentan som är på torsdag om två veckor. Har lite panik och är väääldigt stressad över den, så det är skönt att kunna prata med någon och komma fram till saker tillsammans med någon annan.

Sen for jag hem och åt middag; fisk och potatis igen (tog upp fisk från frysen igår och kan inte frysa ner den nu när den har blivit tinad, så jag får äta mycket fisk helt enkelt). Och sedan har jag gjort en redovisning om Storforsen. Vet inte om jag är helt klar, men när den bara får vara 5 minuter är det ju väldigt svårt att veta hur mycket kan ta med. Får väl prova redovisa för mig själv och se hur lång tid det tar ;)

Imorgon har jag två föreläsningar och sedan åker jag till Älvsbyn för lite mys med älsklingen, firande av lillasystern och eventuellt lite pluggande (om jag tar mig tid till det, annars får jag plugga hårt nästa vecka helt enkelt)



Såna här har jag ätit massor av nu! Hade en påse med frusna jordgubbar i frysen som jag tog upp igår och jag gick och värmde mer och mer hela kvällen igår och så hade jag jordgubbar i gröten imorse och helt plötsligt var dom slut! Ooops! Men gott var det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0