Storforsen

Mycket bloggande idag. För en gångs skull! Jag är klar med översättandet på tre kapitel i Contemporary tourism nu, och det är de kapitel vi har hunnit gå igenom de senaste tre föreläsningarna. Är klar med halva geografiboken och nästan hela sista boken. Så det känns iaf liiite lugnare nu!

Ska ha en redovisning också om en turismaktör. Jag ska ha om storforsen, men inriktning på hotellet. Och då är det ju bra att jag har lite minne och kommer ihåg att någon har skrivit ett arbete om storforsen. Ringde ett kort samtal och snart får jag arbetet så jag har lite fakta att utgå från istället för att söka runt på alla internetsidor. Vilket jag också kommer att göra, men skönt att ha allt samlat på ett ställe liksom.

Jag kommer att ha en tråkig kväll nu. Omdet inte hade regnat så mycket hade jag farit hem till Anna en sväng, men orka cykla en halvtimme i spöregn?! Njaaa. Frå väl umgås med flickorna imorgon istället, om det inte regnar då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0