TENTA!

Shiiiiit. Igår kändes det bra, men nervositeten börjar komma mer och mer. Funderade på att fara och träna nu under förmiddagen, men jag är alldeles för okoncentrerad. Så kroppen får vila idag och så blir det hårdkörning imorgon igen!

Klockan två har jag tenta. Och jag hoppas att jag klarar den. Jag har pluggat så fruktansvärt mycket! Om jag inte klarar det här så ger jag upp. På riktigt. Så det är bäst att jag fixar det, för jag vill inte vara en sån som failar! ;)

Ska försöka få i mig lunch nu. Svårt att äta när hela magen känns upp och ner nervositet, men jag behöver energin. Och jag behöver äta upp all köttfärs innan den blir gammal.

Ska träffa vännerna vid IKSU klockan ett och visa vägen till tentasalarna. Jag har ju cyklat förbi där typ varje dag på väg till och från skolan så. Men inte nu längre, för nu är jag lat och kör bil ;)



Vilken charmig man jag har! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0