Tomt här nu

Min älskling har farit hem och det känns väääääldigt tomt här. Saknar honom faktiskt mer nu än innan han kom hit. Nästan. Men det är ju för att man snabbt vänjer sig vid att ha någon här. Det är en vecka och sex dagar tills jag ser honom igen. Det känns som en hel fucking evighet. Shiiit.

Men jag ska klara det! Har ju vännerna i Umeå, mycket pluggande och en massa roliga utekvällar att räkna med. Och nästa helg är det tänkt att Erika och Linnea ska komma på besök. Och på lördagen ska jag dessutom fara på Disneyfest. Vi har en fest med temat disney och alla ska vara utklädda till disneyfigurer. Blir nog nice!

Ikväll skulle jag egentligen ha varit med på fest på Nydalahöjd, menjag har verkligen ingen energi. Bara hostar hela tiden. Var förkyld redan innan älsklingen kom och han var också förkyld och vi är bra på att smitta varandra eftersom det är svårt att inte vara mysiga och närgågna. Så nu har jag fått hans baciller också och min förkylning har blivit värre. Men det är värt det!

Har förresten gått väldans mycket. Eller två gånger på tre dagar har jag gått en mil. Först en mil när jag hämtade Linus på busstationen och så en mil när jag gick tillbaka med honom dit. Det tog nästan två timmar för oss att gå in till stan idag, haha. Men då får man räkna med en rökpaus, lite pusspauser (^^), pumpa-cykeldäck-paus, och söka efter en mack-paus. Typ ;)



Det här är mannen jag älskar. Nu och föralltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0