Axlar




Jag har varit i full gång hela dagen och tiden har bara rusat iväg! Har storstädat lägenheten, tvättat, gjort lite ärenden på stan, tränat och handlat litegrann. Det är först nu som jag tar mig tid till att sitta här en stund :)


Dagens träning blev axlar. Det gick rätt bra! Jag tyckte att jag tog i rätt mycket, men hade inte riktigt den där glöden till att kämpa för livet, haha ;) Men helt okej pass ändå!


Så här såg dagens pass ut:

* Axelpress - 4 set
* Hög rodd - 3 set
* Enarmssidolyft i cable - 4 set
* Arnoldpress - 4 set
* Drag mot hakan - 4 set
* Mina special hantellyft - 4 set
* Lyft frammåt m. boll - 3 set


Det hela avslutades med några set chins. Måste fokusera mer på det om jag ska bli bra på det, så jag kommer att lägga till någon gång lite då och då mellan ryggpassen :)


Hoppas förresten att ni får en trevlig kväll ikväll! Valborgsmässoafton är det ju! Jag har lite olika alternativ, men det lutar åt att fara på Yttertavles lokala majbrasa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0