Chillin in Älvsbyyn.

Tjoo! För ett par timmar sedan kom jag fram till min semesterort/avkopplingsort Älvsbyn.
Har pussat på min älskling, men nu har han farit iväg på jobb. Medans han är borta äter jag middag hos mina föräldrar och pluggar lite. Sedan mer mys med honey ikväll!


Ikväll ska jag även komma ihåg att göra de där armhävningarna som ska göras under dag 2 på Onehundred Pushups-utmaningen. Skulle vara skönt med en liten kvällspromenix med älsklingen också. Hann ju inte ens gå ut på min morgonpromenad imorse och är lite så där smått rastlös efter att ha suttit på en buss hela dagen. Hade egentligen velat fara till gymmet och pumpa lite, men har ju vilodag idag, så det är uteslutet. Gym blir det imorgon!



Mannen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0