Dag 22 - Min favoritfrukost

Bloggutmaningen Dag 22
(För tidigare inlägg, se kategorin Bloggutmaningen - Träning)


Min favoritfrukost



Bilder ovan visar det jag äter till frukost varje dag. Blir aldrig less, haha!

Det är alltså en halv kesella med hallon (här gode mycket "hallonsås" från hallonen eftersom det var sista i burken), och en kiwi. Ibland har jag lite linfrön i kesellan också, ifall jag är sugen på det.

Två rågi blir det alltid också! En med skinka och gurka/paprika (beroende på vad jag har hemma) och en med två äggvitor.

Ett par koppar kaffe med mjölk är också ett måste på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Sara | - 16,6 kg

vilken snygg rygg du har fått till, tänkte på headern. Den är ny va?Skitsnygg iaf :)



Vi älskar delmål! Har du något mål på G?

2011-04-01 @ 22:00:55
URL: http://storblirliten.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0