Dag 23 - Detta skulle jag vilja utöva


Bloggutmaningen Dag 23
(För tidigare inlägg, se kategorin Bloggutmaningen - Träning)


Sorry! Har helt glömt denna utmaning. Inte ett enda inlägg på ett par veckor! Ska skärpa mig :)






* Boxning - Bra träning och grymt kul!

* Poledance - Skulle vilja testa att svinga mig runt en stång. Krävs mycket muskler och en bra bålstabilitet. Bör nämnas att poledance inte har någonting med strippande att göra!

* Löpning - Alltså vara bra på löpning. Kunna springa marathon osv!



Men mest av allt så vill jag förstås utöva styrketräning, haha. Det är bland det bästa jag vet och jag gör det för att jag älskar det! Men samtidigt är jag öppen för nya förslag som lite variation ju. Inget kan ta styrketräningens plats i mitt liv! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

poledance har ju ingenting med strippande att göra alls, hela idén med det kommer ju bara från strippor :p.



pröva att ställa upp en bunt män mot en vägg och poledancea för dem, sen kollar du hur många som har stånd.

2011-04-15 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0