Dag 26 - Så sover jag


Bloggutmaningen Dag 26
(För tidigare inlägg se kategorin Bloggutmaningen - Träning)



Så sover jag

Jag sover oftast 7-8 timmar per natt, men det händer att jag sover upp till 9 timmar nån natt när jag sover med älsklingen. Då vill man ju bara inte gå upp på morgonen.. Mycket mysigare att sova på hans arm ju!

Min säng är 90 cm bred och i den finns två täcken och fyra kuddar. Jag delar säng med min kisse som brukar lägga sig i mitten på kuddarna så att matte inte får så mycket plats.. Extra trångt blir det när Linus också sover med oss. Men mysigt ju!

Jag sover i trosor och sockar, haha. Fryser ofta om just fötterna! Ibland har jag på mig någon av Linus t-shirtar också :)


Min sömn är rätt orolig. Jag vaknar några gånger under varje natt, och det har jag gjort i flera år. Nu är det främst kissen som väcker mig när han vill ut. Annars vaknar jag för att jag är kissnödig, haha.

Allra bäst sover jag när jag är med Linus. Det beror nog mycket på att jag är så stressad annars, men han får mig att bli lugnare. Då sover jag bättre!




Vi är för övrigt väldigt söta när vi sover! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0