Det där med motivation..

Pluggmotivationen är i botten idag, men jag måste i alla fall titta på lite anteckningar och försöka lära mig något, eftersom jag gärna är lite pluggfri i helgen när vi ska fira påsk i stugan, med Linus släktingar. Då ska det grillas, köras skoter (om det finns nå snö kvar?) och bara mysa. Inget plugg!

Jag har nyss ätit palt till lunch. Det märks att jag är i Älvsbyn och följer den norrbottniska matkulturen, hehe. Det är ytterst sällan palt förekommer på mitt köksbord hemma i Umeå ;)

Jag ska försöka plugga ett tag till och göra dagens armhävningar (se kategorin- Onehundred Pushups). Sen vid två får jag sällaksp av mina underbara vänner Jessika och Christoffer! Mysigt! :)

Hela dagen ser väldigt lugn ut. Det blir ett gympass med Linus ikväll. Ryggen ska mosas ordentligt. Nu ska den växa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0