Det kommer bli en bra dag idag

Jag startade dagen med en härlig promenad på 50 minuter. Precis lagom temperatur ute idag! Hade egentligen lite planer på att springa istället för att gå imorse, men energin fanns inte till det. Men 50-minuters promenad är ju inte heller fy skam :)

Idag ska jag nog cykla in till stan. Ska till gymmet och sen en sväng förbi UB för att kopiera lite. Det är ca 8 km från mig till IKSU, vilket ger 16 km gratis cykelmotion! Att jag dessutom sparar bensin och parkeringspengar är ju toppen!

När jag kommer hem ska jag försöka skriva ett PM. Sen hämtar jag älsklingen på busstationen vid sju. :)





Nu väntar min supergoda frukost på mig! Mmmmmmmmmm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0