Godmorgon :)

Åh, vilken härlig dag! Solen lyser och värmer ute och jag har varit ute på morgonpromenad i 50 minuter. Det känns ju nästan som att det är sommar nu! Underbart :)



Har ett väldigt trevligt schema över vad jag ska göra idag också:

* Morgonpromenad - Check!
* Plugga
* Träna
* Föreläsning
* Plugga
* Sova

Hahaha.... Men snart är det tenta och då är allt detta pluggande över! Bara tagga till det! Kommer med andra ord att vara helledig i helgen. Det ska firas med träning, matlagning och bak! :)



Kommentarer
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Vill du vinna en inbjudan till Bloggsvar? Isåf är det läge att kika in på min blogg och delta i min tävling :)

2011-04-27 @ 08:47:38
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0