Less!

Fruktansvärt less är jag på att plugga just nu. Vill bara göra bort tentan så att man slipper tänka på den mera. Jag ska ta mig en välförtjänt paus nu och bege mig till gymmet. Bröst och mage ska tränas. Ska dock vara försiktig med pressövningarna, på grund av handlederna som inte är helt återställda än. Fokus på flyes och sånt istället, och så får vi se hur det går! :)

Idag tar jag bilen in till stan. Hade tänkt cykla egentligen, men vissa viktiga produkter (mjölk, keso, m.m) saknas i mitt kylskåp, så jag måste fara å handla. Smidigare med bil då!

Aja, ska packa gymväskan och bege mig iväg nu!



Kommentarer
Postat av: Sasha

Härligt med träningen.

2011-04-28 @ 12:42:15
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0