Lyckorus!

Åh, vad jag blir lycklig av vädret! Och av att cykla! Solen som steker, de ljumma vindarna i håret och benen som kämpar på så fort det går! Att mina åtta kilometer till skolan kändes som typ en kilometer idag är kanske inte så konstigt? ;)


Under förmiddagen tränade jag rygg. Halleluujaah säger jag då bara! Gick superbra! PB i chins och allt annat flöt också på väldigt bra!



Så här såg dagens pass ut:

* Chins - 8 set
* Rodd (brett grepp) - 4 set
* Smala latsdrag - 4 set
* Rodd (smalt grepp) - 4 set
* Lats i fm - 8 set


När jag var klar fanns det lite tid över, så jag gick ner till maskinerna och körde några dropset för ländryggen!




Undrar om den har växt något nu? Bilden är drygt en månad gammal, så jag får väl snart fixa lite nya formbilder så ska vi se om det blivit någon skillnad! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0