Man kan om man vill!

Har ingen vidare bra uppdatering här på bloggen nu under påsken. Men jag antar att det är fler som inte riktigt prioriterar datorn, för statistiken har gått ner litegrann, haha :)


Idag var jag och honey på gymmet. Det gick bättre idag än igår. Hade handledsskydden på mig, men fick ändå lite ont där på slutet... Hur som helst så var det axlarna som tränades idag! Ett helt okej pass, faktiskt! Men jag fick anpassa mig och köra övningar som inte belastar handlederna så mycket.

Jag vill säga en sak; Man kan träna om man vill!!

Trots att min handled är helt fucked-up nu så kan jag träna, men jag får anpassa. Ifall det blir värre så kör jag en konditionsperiod. Springa kan man köra utan att belasta handlederna! :) Allt handlar om inställningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0