Man vet inte vad man har förrän man förlorar det.

Rubriken är dagens sanning! Igårkväll dog batteriet i datorn och strömsladden slutade fungera, så den gick inte att ladda. Jag har varit helt handikappad utan dator! Man kanske inte ska ta för givet att dessa teknikgrejer ska hålla hela tiden? Nu är jag 600 kr fattigare, men ägare till en ny strömsladd!

Hur som helst.. Började dagen med en härlig morgonpromenad innan jag for iväg till skolan för att sitta ute i solen och tentaplugga med Elin och Anna. Vi gick igenom lite gamla tentafrågor och det kändes helt okej!




Efter vårat pluggande for jag iväg till gymmet och pumpade biceps och triceps. Det blev ett kompletteringspass, eftersom handleden sabbade helgens bic/tric-pass. Men nu gick det bättre! Det känns lite fortfarande, men det är ingen enorm smärta längre ;)


Dagens pass:

* Pushdowns - 6 set
* Pushdowns m rep - 4 set
* Press m. rep ovanför huvudet - 4 set
* Smala dips - 3 set

* Bamsecurls - 4 set
* Hantelcurls - 6 set
* Scottcurls - 6 set




En kass spännarbild bjuder jag på! Mobilkamera och mörker, haha. Men ni ser ju i alla fall min lilla "bulle" även om det inte syns några linjer och sånt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0