Morgonpigg?

Jag hade larmet ställt på halv sju imorse, men det ringde aldrig.. Skumt! Det är ett sånt där återkommande alarm, så det är inte jag som glömt ställa det.. Hur som helst så vaknade jag och var hur pigg som helst tio i sju, haha. Jag har nog någon liten inställd väckarklocka i huvudet skulle jag tro :)

Jag har varit ute i solen och promenerat i 50 minuter. Skön start på dagen! Solen ger otroligt mycket energi! Tänk om man kunde tanka sig själv med solenergi istället för med mat? Vad mycket pengar man skulle spara ;)

Idag har jag två föreläsningar så jag kommer att befinna mig i skolan mellan 10 och 15. Matlåda och mellis ska alltså packas med! :) Sedan blir det lite snabbhandling på ICA. Keso, mjölk och ägg är snart slut ju, och det går ju inte att leva utan!




Jag har förövrigt vilodag idag! Tråkigt, men välbehövligt. Kroppen är trött och mör!


Kommentarer
Postat av: Jessika

jamen om du kommer den 19:e då hinner vi ju träffas! Jag vet som sagt inte när/om jag jobbar nå, men jag borde vara ledig en dag eller eftermiddag i alla fall så vi hinner träffas :) <3

2011-04-14 @ 11:37:13
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0