Morgonpromenad med stegräknare

Godmorgon! Jag tog mig sovmorgon ända till åtta idag. Tänker taktiskt, haha. Har tenta mellan fyra och åtta under eftermiddagen, och när jag vaknar halv sju brukar få en trötthetsperiod vid sju-åtta. Så nu ska jag väl klara av att hålla mig pigg? :)

Har varit ute och promenerat också. Har haft på stegräknare idag och gick drygt 7000 steg. Rätt lagom på morgonen! Undrar hur många steg jag kan få ihop på en dag? Var två år sedan jag använde stegräknare sist. Men det är ju riktigt kul!

Nu väntar jag på att kaffet och äggen ska bli klara, sedan blir det frukost! Ska även hinna repetera lite inför tentan innan jag beger mig iväg till gymmet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0