Ryggpass och intervaller




Nu har ryggen dödats ordentligt! Tjoohooo vad bra det gick! Kontakten fanns hela tiden och styrkan var på topp! Kan man bli annat än överlycklig?


Dagens pass:

Latsdrag - 5 set
Rodd (smalt grepp) - 4 set
Lats i fm - 6 set
Chins - 8 set
Skivstångsrodd - 3 set


Lovely lovely lovely!


Sedan hoppade jag upp på ett löpband och körde intervaller.
Började med att jogga 9-10 km/h i fem minuter som uppvärmning innan jag körde intervaller på 15 km/h med vila på 7 km/h. 26 minuter blev det sammanlagt innan jag var helt död :)

När jag gick av löpbandet var jag helt skakig och illamående. Pressade i mig en banan och då gick det över. Skumt. Brukar få så ibland när jag tränar hårt direkt efter en föreläsning och inte hunnit få i mig något rejält mellanmål, men idag har jag ätit bra hela dagen.. Jaja, nu känns allt bra i alla fall!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0