Som ett lyckopiller!


Svetten rinner ner för ansiktet och droppar ner på styret. Benen är nära mjölksyregränsen. Pulsen är på topp. Jag ler. Jag är lycklig!



Det blev ett spinningpass idag efter styrketräningen, på ren impuls. 40 minuter trampade jag på för glatta livet och svettades som bara den. Åååååååh, så skönt!

Jag har en liten hatkärlek till spinning. Jag tycker att det är alldels underbart och jag älskar att utmana mig själv och att köra helt slut på benen. Men det blir lätt lite långtråkigt, haha. Så 40 minuterspassen ger mig faktiskt mer än de på 55 och 70 minuter. För på 40 minuterspassen sitter jag inte och tittar på klockan hela tiden. Jag hinner inte bli uttråkad och jag trycker på till max, hela tiden. Underbart!


Styrkedelen blev lite kortare än jag ville idag eftersom jag skulle hinna till spinningpasset. Men jag hann då döda ryggen rätt så bra ändå! Hade dock velat ha lite fler set med rodd..

Så här såg dagens ryggpass ut:

* Latsdrag - 6 set
* Rodd (brett grepp) - 4 set
* Chins - 8 set
* Rodd (smalt grepp) - 4 set
* Latsdrag i fm - 6 set



Kommentarer
Postat av: Naima

Sweet :)



Love your blog ~

Have a nice day sweetie!

2011-04-06 @ 20:47:35
URL: http://www.grotesk.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0