Sunday without the sun

Fruktansvärt dålig uppdatering här igår! Jag hade nämligen finbesök hos mig av barndomsvännen Erik som numera är bosatt i Stockholm. Inte varje dag vi träffas numera! Trevligt trevligt! :) Sedan blev det middag med Simon och efter det for jag vidare till Helenas födelsedagsfest fest. Härligt lördag, minst sagt!


Idag tog jag mig lite sovmorgon. Halv nio var jag dock alldeles för pigg för att ens ligga kvar och snooza en minut till, så då klädde jag på mig och gick ute och traskade i det blöta vårvädret. 45 minuters morgonpromenad blev det idag.

Nu väntar frukost och plugg innan jag ska iväg till gymmet och pumpa axlarna. Lite mage tänkte jag också få med under dagens pass! :)


Senare idag tänkte jag skriva ett inlägg om vikten av att ha delmål i sin träning. Håll utkik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0