Tisdag

Godmorgon! Jag hade jättesvårt för somna igårkväll. Misstänker att det var de där kaffekopparna jag drack efter middagen.. Det ledde till att det var lite kämpigt att stiga upp imorse, så jag snoozade ända till sju! Men skönt var det ;)

Nu har jag varit ute och promenerat i 50 minuter. Var egentligen sugen på att springa idag också, men jag fegade ur eftersom jag vill ha energi kvar i benen till ett hårt benpass ikväll! Jag tycker faktiskt bättre om att träna ben på Actic än på IKSU. Varför? Joo, jag har gärna en smith när jag gör mina benböj, vilket det visserligen finns ett par stycken av på IKSU, men de är ju aldrig lediga. På Actic är det så lite folk, så det mesta är ledigt ;)


Vid ett drar jag, Simon och Hannes norrut. Jag tar semester nu, tjoohooo! Ska befinna mig i Älvsbyn och Mörtträsk under en hel vecka :)






Kommentarer
Postat av: Ch

Hey, åter igen har jag ”dagens fråga” eftersom att många verka tycka att det är skoj med detta, att få delta och även kopiera och lägga in på egna bloggar/facebook om ni så vill : ).. Dagens fråga lyder såhär: Vad var värst med vintern 2011?

Det finns härliga alternativ att välja bland :=) kul tidsfördriv, kom och dela med dig du också:=)

2011-04-19 @ 18:52:23
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0