Benpass

Det blev lite fail idag. Jag var helt och hållet inställd på att eftermiddagsföreläsningen skulle börja ett, så strax före tolv var jag på IKSU för att träna. Som tur var träffade jag några klasskompisar där som meddelade mig att vi började halv ett. Ingen träning hanns med då alltså. Efter föreläsningen pluggade jag och Sofia på idrottsskador och sånt och sedan var jag så sjuuuukt trött att jag bara ville hem och sova.

Trots det bestämde jag mig för att ge träningen ett försök. Och vet ni? När jag drog på mig träningstightsen kom första leendet fram på mina läppar. Jag älskar att träna! Det ger en sån otrolig lycka. Jag fick energi till att köra ett tungt benpass. Lite ländrygg också, men det blev inga magövningar idag. Energin räckte nämligen inte till hela passet, haha. Men det hinns nog med imorgon istället!

Jag är så fruktansvärt glad över att jag tog mig till gymmet, för även om jag fortfarande är trött så är jag betydligt gladare! Tror jag fick till ett PB i benpressen. Jag vet faktiskt inte vad jag tar där. Kastar bara på några viktskivor och orkar sällan räkna hur mycket det är. Men jag gissar på PB, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0