Benträning

Guud vad kvällens pass körde slut på mig! Ben stod på schemat - hatkärlek. Det är så sjukt jobbigt och så sjukt underbart. Samtidigt. Och nu kör jag dessutom marklyften tillsammans med benövningarna. Ytterligare en tung övning som man får kämpa rejält i.

Så här såg dagens pass ut:

* Benböj i smith - 5 set
* Marklyft - 5 set
* Benpress - 5 set
* Benspark -4 set + 1 dropset
* Legcurl - 4 set + 1 dropset

När jag gick ner till maskinavdelningen för att köra benspark och lårcurl var jag helt själv där, så de övningarna supersetades. Tideffektivt! Avslutade med dropset i båda övningar, för att kräma ut det allra sista!



Kommentarer
Postat av: alexandra

släng gärna in en fråga på min frågestund :)

vore super snällt , kram =)

http://alexandraarosendal.blogg.se/2011/august/fragestund.html

2011-08-30 @ 08:04:25
URL: http://alexandraarosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0