Beställa?

Min söta pojkvän har ju gått å blivit en riktig gymråtta nu på senare tid. Och det har börjat synas. Inte bara på kroppen, utan även i händerna. Japp. Lyfter man tungt så får man lätt förhårdnader i händerna. Jag har lyckats minska mina förhårdnander genom att använda mina underbara gymhandskar. Nu funderar jag på att göra en liten beställning från Gymgrossisten och ge min älskling ett par grymma handskar för att han är så fruktansvärt duktig! Måste dock komma på mer grejer att beställa först. Beställer man över 500:- får man ju frakten for freeeee. Problemet är bara att jag inte behöver något än.




199:- får man betala för dessa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är det bra med handskar? är det viktigt att ha en massa grejer när man tränar? :P

2011-08-01 @ 19:28:50
Postat av: Jenny

Jag kan inte heller köra utan handskar, körde ett par pass förra veckan utan och direkt kommer förhårdnaderna tillbaka, jag som hade fått bort en hel del. Grr ;)



MyoFusion protein är ju sjukt gott, det beställde jag idag, men från MM Sports. Celsius? Goooott och uppiggande och energigivande minsann :) Hmm, vad mer... PWO och sånt håller ju länge så du kan ju beställa nåt utan att öppna burken?

2011-08-01 @ 21:58:45
URL: http://millbergskan.com
Postat av: Martina

Skicka ett mail till företaget och fråga om ett bloggsamarbete!

Du har ju redan skrivit om dem och kommer förmodligen göra det igen om du tex får de där handskarna.

Kanske kan ni recensera handskarna sen när han använt dem en vecka.

:-)

2011-08-02 @ 20:27:44
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0