Chinsen går bra nu!

Under lunchen idag hann jag med ett kort träningspass. Praktiskt att vi i princip har utbildningen på IKSU. Byggnaderna sitter ju liksom ihop. Så även om man bara har en timmes lunch så hinner man köra korta pass.

Idag var det axlar och rygg som stod på schemat. Jag hann inte med sista seten för axlarna, men jag blev då tillräckligt trött i dem ändå. Chinsen gick i alla fall bättre än vanligt idag! Kändes helt underbart. Tog nästan att jag fick till ett par PBn där trots att jag kört två tunga ryggövningar innan med 5 set på varje. Det är inte dåligt minsann! :)

Nu har jag precis kommit hem. Fick sluta lite tidigare idag. Skönt. Då har man mer tid på sig att tentaplugga! Men först mellis :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många chins kör du då? :)

2011-08-15 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0