Drömmar


Det är så underbart gott med grööööt!

Vet ni vad jag drömde inatt? Jag drömde att jag kunde göra massvis med chins. Körde säkert 15-20 stycken med grym teknik och det bara rullade på liksom. Men snart är jag uppe där! För två år sedan kunde jag inte göra en enda armhävning, nu gör jag över 40. För ett halvår sedan kunde jag inte göra chins, så på ett och ett halvt år är jag uppe i.. 40? Njaa, men 15 iaf!

Sedan drömde jag även att vi hade en diskmaskin. Skulle vara nice. Diskberget i köket är nämligen inte litet. Ska se lite söt ut så kanske Linus kan ta hand om det när han vaknar ;)


Kommentarer
Postat av: Hans

SV: Mango är smaskens, och det är yoghurt också så det var en fröjd! :)

2011-08-20 @ 17:40:46
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0