Fitness gloves från Better Bodies

Jag är en otroligt snäll flickvän, haha. Eftersom min fina älskling har börjat styrketräna så mycket så tyckte jag att han förtjänade någonting träningsrelaterat. Jag ville liksom skämma bort honom litegrann med en spontan present bara för att han är så söt och duktig.

Någonting som han behövt är träningshandskar. Han får hemska sår och förhårdnader i händerna av alla tunga hantlar och stänger och jag tycker så synd om honom. Därför beställde jag ett par träningshandskar från Gymgrossisten åt honom förra veckan och de kom fram igår. Gissa om han blev nå glad? Fick många söta pussar! ;)




Det var dessa handskar jag köpte åt honom. De är från Better Bodies och kostar 179 kr. Sedan finns såklart även dyrare och billigare handskar där, men jag tycker att de här verkar funka bra som "första". Better Bodies brukar ha bra grejer, så det kändes som ett säkert kort!

Träningshandskar tycker jag mer eller mindre är ett måste när man tränar hårt. Innan jag skaffade mina levde jag med förhårdnader i händerna och ibland kunde jag inte pressa ur det sista ur musklerna eftersom det gjorde för ont i händerna. Sedan jag började träna med handskar blev det en stor skillnad och nu är jag totalt beroende av mina, så jag hoppas att Linus ka tycka lika mycket om sina.

Vill du ha ett par träningshandskar? Gå in på: Gymgrossisten och kika runt lite! Finns några olika modeller att välja mellan :)


Kommentarer
Postat av: Martina - FOTOBLOGG

Hej!

Gå gärna in och läs min blogg och lämna en kommentar!

Gillar du den, vilket jag hoppas du gör, så lägg till mig på Bloglovin' :)



Ha en super bra dag!

Martina

2011-08-23 @ 09:18:39
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/
Postat av: Opaldiva

Treningshansker er uunværlig for meg iallefall! :)

2011-08-23 @ 09:26:30
URL: http://opaldiva.blogg.no
Postat av: Christer

Handskar är ett måste verkligen

2011-08-23 @ 15:18:07
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0