Fredagsmys, om det så är det sista jag gör!



Mysstämningen är på topp här nu!
Vi tog nyss en cykeltur till Holmsund för att handla på konsum. Två mils cyklande alltså. Gode härligt faktiskt. Man mår så fruktansvärt bra att lite frisk kvällsluft!

Nu ikväll ska vi bara vara hemma och mysa. Det som väntar är kvällsfika (äggmackor - mums!), massage och film. Vi har inhandlat ostbågar och choklad. En vanlig hederlig marabou mjölkchoklad på 100 gram. Det är den godaste chokladen, enligt mig. Man blir aldrig less ;)

Jag hoppas att jag ska orka se hela filmen ikväll. Jag blir så rastlös. Jag är superdålig på att se film. Vi skulle se en igår. Efter fem minuter gick jag till köket för att koka ägg och sedan fortsatte det sådär med typ 10 minuters intervaller. Efter en timme blev jag less och gick å la mig. Men ikväll ska jag ge det ett försök till ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra ett länkbyte med mig?

Kram! Fin blogg förresten!

2011-08-19 @ 22:25:02
URL: http://lnbrnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0