Grymt tryck!

Har nyss kört dagens gympass och jag kan inte säga annat än att det gick superbra! Började passet med PB i benspark. Supergrymt alltså! Även Linus kirrade PB där! Sedan fortsatte passet med marklyft, militärpress, sidolyft, skivstångscurls och tricepspress. Och guud vilket tryck jag fick i axlarna idag! Efter de två axelövningarna var musklerna helt enorma, haha. Tänk om det kunde vara så stora alltid? Hade varit något. Men snart är jag där! Ska ju bulka 5 kilo till så nånting lär väl hända på vägen? Ska blir kul att se skillnaden nästa sommar :)



Ska ladda in lite nya bilder sen när jag har min dator. Skriver från Tommys nu nämligen.

Fick en fråga om jag skulle tävla på Fitnessfestivalen i år, men nää, det ska jag inte. Jag ska bara dit och tanka träningsmotivation. Men jag ska tävla nån gång, det kan jag lova er! Det blir dock inte förrän på några år. Jag ska bygga massa muskler först. Sedan har jag och André surrat om att delta i nån tävling tillsammans. Jag i bodyfitness och han i classic bodybuilding. Än så länge har jag alldeles för lite muskler för att ens tänka tanken, haha. Men det kommer. Jag siktar på att stå på scen innan vi kommer i "skaffa-barn-tänket" iaf. Har ju liksom större chans att få en grym kropp innan man föder en massa barn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att du ska tävla!

2011-08-01 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0