Höst

Så underbart skönt det är att sova! Jag har seriöst glömt bort hur mycket jag älskar att sova. Sovandet har snarare blivit ett ångestladdat måste som endast tar tid. Inte okej. Jag SKA bli bättre på att sova. Åtminstone 8 timmar per natt. Håll koll på mig är ni söta ;)

Linus for iväg till Öjebyn för en stund sen och jag tog mig en morgonpromenad. Det är bara 12 grader ute nu, det märks att det böjar bli höst på riktigt. Men på något sätt gillar jag det. Den friska luften, känslan av nystart och att man får sitta inne i stora filtar och koftor med massa levande ljus.



Kommentarer
Postat av: Linnea

fin bild :)

2011-08-30 @ 15:52:58
URL: http://liinnejah.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0