Kaffet är på gång!

Träningsvärk? Japp! Vaknade upp med en härlig värk i boobsen. Inte så dumt minsann! Hade inte räknat med något annat eftersom jag körde lite andra övningar igår. Det har en tendens att resultera i träningsväk nämligen!

Imorse låg jag faktiskt och väntade på att larmet skulle ringa. Inte för att jag var speciellt pigg egentligen, men för stressad för att somna om. Halv sju gick jag upp, kändes rimligt eftersom jag har "tentaplugga-hemma-dag". Under morgonpromenaden öste Iron Maiden på för fullt. Hög volym, helt inne i musiken. Det behöver man få vara ibland! Och seriöst, Maiden funkar alltid även om de inte är så "inne" längre ;)

Nu är kaffet strax klart. Brygger fyra koppar till frukost idag. lär behövas. Jag ska först plugga hemma ett tag, sedan drar jag och Sofia till gymmet och kör ett pass och efter det kör vi nog en favorit i repris - sätter oss på ett par cyklar och pluggar. Funkade ju bra sist så!


Det här sysslade vi förresten med igår:



Vi har numera likadana tatueringar! Den vänstra är Linus och högra är min. (Jaa, han har fler hål i öronen än mig, haha).


Kommentarer
Postat av: Elina

åh vad gulligt att ni har likadana! :D allt bra med dig idag? :) Kram

2011-08-25 @ 00:04:01
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0