Morgonpromenad runt Yttertavle

Vem vaknar klockan sex fast man inte har föreläsning förrän halv elva? Well, I do. Har sovit oroligt hela natten. Inte lätt att sova själv när man är van vid att sova med någon! Så klockan sex gav jag upp och gick ut på morgonpromenad. Jag har saknat promenadslingan runt Yttertavle. 45 minuter tar det att gå och det känns väldigt lagom som morgonpromenad. Undrar hur många gånger jag har gått den vägen? Hundratals iaf.

Så en 45-minuterspromenad har jag hunnit med idag och nu blir det frukost. Sedan packning av matlådor och så cyklar jag iväg till gymmet och kör ett pass innan första föreläsningen. Egentligen brukar vi ju börja vid åtta-halv nio nån gång, men nu på förmiddagen har vi löpanalys och är indelade i gruppen. Jag hamnade i sena gruppen. Skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0