Slutkörd på riktigt


Warface på hög nivå, haha. Den bjuder jag på! Från måndagens pass tror jag..

Vid åtta for vi till gymmet för att köra ut det allra sista ur oss. Benspark, axelpress, marklyft, bicepscurls, sidolyft och tricepspress väntade. Jag fick sänka vikter i de flesta övningarna, haha. Det bara biceps och triceps som jag kunde lite i. Slutkörd? Javisst! Tur då att jag vet vad bristen på styrka berodde på, haha. Vi var redan rätt trötta när vi for till gymmet, men att skippa passet var aldrig något alternativ eftersom vi måste hinna med två pass till innan jag sticker hemåt på söndag och imorgon behöver vi ha en vilodag. Både för kroppen och tidsmässigt!

Anledningen till att vi måste hinna med båda passen innan jag åker hem är att jag inte kan köra det här programmet själv. Det är helt enkelt för riskabelt då man MÅSTE ha passning till alla de tunga övningarna vi kör. Annars går det liksom inte. Så jag vågar inte fotsätta på samma när jag kommer att träna själv. Istället återgår jag till gamla programmet med 5-splitt och så kanske vi kan köra det här konceptet de helger jag är i Älvsbyn. Blir säkert bra! :)


Kommentarer
Postat av: Martin

gillar bilden. det ska synas att man ta i haha!

2011-08-04 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0