Söndagmorgon

Första morgonen som jag får sova ut på riktigt idag. På evigheter. Igår blev jag ju tvungen att stiga upp någorlunda tidigt för att plocka upp Linus i Piteå. Men idag har jag haft chansen att sova. Och när vaknar jag? Halv nio. Typiskt! Den där konsten att sova länge kan jag verkligen inte..

Jaja, nu ska jag ragga med mig Linus på morgonpromenad, sedan blir det frukost. Antingen här eller hos mina föräldrar. Längtar efter morgonkaffet, så vi får gå snabbt!

Jag har förresten bestämt mig för en detox-vecka nästa vecka. När jag kommer tillbaka till Umeå. Den 5 september böras det! Men inte så allvarligt, det innebär till exempel en kaffe-fri vecka och lite sånt. Bara för att avvänja kroppen och rensa den lite från sånt den inte tycker om, haha. Men jag skriver mer om det sen!

Ha en bra dag! Njut av söndagen!


Kommentarer
Postat av: SuperSHEro

Visst är det typiskt? När man "får" sova länge då vaknar man tidigt. I mitt fall är det en dotter som vaknar en timme tidigare än vanligt när vi är lediga. :)

2011-08-29 @ 00:17:59
URL: http://Supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0