Söndagmorgon

Godmorgon! Jag har precis lämnat av Linus vid bussen. Dags för honom att fara hem eftersom hans utbildning börjar om imorgon. Han kommer dock hit redan imorgonkväll, eventuellt tisdagsmorgon, så vi träffas snart igen.

Jag ska ägna dagen åt att plugga. Känner mig så fruktansvärt otaggad, men det är inte många dagar kvar nu innan de här kurserna är över. Då har jag semester i en hel vecka! Så fruktansvärt underbart! Har stora planer för den veckan; träna, äta, sova. Hehe. Bara chilla med andra ord. Det behövs verkligen!

Mitt träningsschema har ju blivit lite i otakt eftersom jag var sjuk tidigare i veckan. Därför vet jag inte riktigt hur det blir med träning idag. Jag kanske bara kör ett corepass här hemma ikväll. Och så kör jag kanske benpasset imorgon? Hmm. Får fundera på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0