Styrketräning

Idag hade vi föreläsningar om styrketräning hela dagen. Jag kände för första gången att jag förstod något, haha. Mitt ämne! Otorligt hur mycket jag har lärt mig om det tidigare genom egna erfarenheter, träningsbloggar och träningstidningar. Nu är det bara att hoppas att det kommer någon fråga om det på någon av tentorna nästa vecka så att jag kan skrapa ihop lite poäng! För allt det andra känns hopplöst. Jag pluggar och pluggar, men det finns alltid massor som jag inte kan. Men jag har inte gett upp hoppet än! Finns mycket tid kvar att plugga!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du måste ju inte boka något för själva festivalen, där är det inträde vid dörren som gäller! Däremot om du ska se någon av tävlingarna så är det förköp på ticnet.se. Gå in på luciapokalen.se där står allt om tävlingarna och när de är, så kan ni bestämma om ni vill se nån. :)

2011-08-15 @ 18:50:41
URL: http://kraftochfitness.blogg.se/
Postat av: victoria

sorry för uteblivet inlägg med kettlebells-övningar! eftersom jag inte hittade några bra bilder på nätet tänkte jag ta & fixa några egna, så det tar lite tid bara.. är lite seg av mig ibland ;O men det kommeru pp inom kort så håll ut! hehe.. kram på dig

2011-08-15 @ 22:19:20
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0