Total lycka!

Okej, en liten utvärdering av dagen.. Börjar med bodypumpen! Ingen träningsform för mig kan jag konstatera nu. Seriöst, när instruktören säger efter en halv låt: "Nu ska det börja kännas i musklerna..". Hmm? Jag är van vid att det ska kännas direkt. Att kontakten ska finnas från första repetition och att det ska vara aptungt hela vägen. Säkert bra träning för de som vill komma in i träningsvärlden, men jag vill ha mer och tyngre. Svettigt och pulshöjande var det då i alla fall, men styrketräning? Njaa?

Sedan gick jag och Sofia med ångest mot tentasalen där fysiologitentan skulle skrivas. Helt inställd på att skriva omtenta, men tentan var faktiskt lättare än förväntat, så det finns en liiiiiten chans att jag kan ha klarat den. Slipper tänka på den fram tills vi får veta resultaten i alla fall. Underbart att slippa stressen och prestationsångesten för ett tag! Är så otroligt lättad och glad över att den är över!

Sedan gjorde jag upp lite planer med tjejerna. Jag, Sofia och Bea träffas klockan fem och går på systemet en sväg för att köpa ett par öl. Japp, jag ska dricka alkohol ikväll. Fjärde gången i år. Siktar på två-tre öl eller nåt, bara för att vi förtjänar det efter den här pärsen!

Klockan sex möter vi upp fler klasskompisar och har någon form av after work. Det blir middag och sedan drar vi till nån krog eller nåt. Men det blir mest troligt en rätt lugn och tidig kväll ändå!

När jag körde hem ringde jag till Linus för att jag var så otroligt glad över allting. Han frågade direkt: "Är du full?". Haha, tror det var längesen han hörde mig så glad. Har mest varit ångest senaste tre veckorna på grund av allt plugg. Men nej, full är jag inte och det tänker jag inte bli heller. Bara glad! Lycklig!




Livet leker, kära vänner. Livet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0