Tungt pass idag!

Imorse råkade jag sova liiite länge. Typ en kvart för länge. Det påverkade såklart promenadtiden, så det blev en kort morgonpromenad idag. Men huvudsaken är ju att man får sig lite frisk luft så att man vaknar till liv ;) Träffade på grannen som hade fyra får som var på rymmen också.

Idag är det skola och plugg hela dagen igen. Och så träning, såklart. Jag ska köra ben, ländrygg och mage idag. Jag både längtar och gruvar inför det. Det är så fruktansvärt tungt, men samtidigt helt underbart. Jag tror att jag hade träningsvärk i rumpan i 4-5 dagar efter förra passet. Hehe. Då vet man att man har tränat iaf :)


Kommentarer
Postat av: Christer

Härligt när det känns ordentligt :)

2011-08-16 @ 09:01:24
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0