Vi kör ett till pass ala axlar och rygg!

Mitt träningsschema har blivit helt fucked up nu. Upp och ner liksom. Så därför börjar jag om från början idag! Kör ju ett rullande schema med vila/kondition var tredje dag just nu.

Så här ser mitt nuvarande upplägg ut, ifall någon missat det:

Dag 1;
axlar och rygg
Dag 2; ben och ländrygg
Dag 3; bröst, biceps och triceps

Mage tränas efter de pass då det finns mer tid! Kan bli många gånger under en vecka, ibland bara en. Under den här veckan i Älvsbyn kommer det nog att bli lite mer fokus än vanligt på magen, just eftersom det kommer att finnas en massa tid. Det gillas! Jag räknar med att köra två pass en del dagar. Typ ett pass på förmiddagen med mage och kondition och sedan det "riktiga" passet med Linus på kvällarna. Blir nog superbra!



Kommentarer
Postat av: fitnessjossan

Låter som en bra träningsvecka :-)



sv: i grytan är det kycklingkorv, nötbitar, paprika, färska champinjoner, creme frachie med chili paprika, salt och peppar :-)

2011-08-29 @ 08:41:49
URL: http://fitnessjossan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0