Älvsbyn

Jag har inte öppnat min dator på över ett dugn, därmed lite dålig uppdatering här.

Hade en supertrevlig kväll hos Jess och Wille igår.
Vi fick med oss Christoffer också! Det är alltid så kul att träffa dom :) Vi satt och pratade om allt möjligt och drack kaffe!

Idag har vi tagit en rejäl sovmorgon. Hade lätt kunnat gå upp klockan åtta, men det är ju så mysigt att kramas med min älskling, så jag tog mig inte upp förrän halv 10. Och han ligger fortfarande kvar och sover. Jag tillät honom lite extra sömn så jag hinner blogga och sånt ;)

När Linus vaknar blir det powerwalk. Senare idag blir det antingen träning på folkhögskolans gym, eller så kanske vi far till ishallen på allmänåkning så jag får visa mina skridsko-skills (har inte åkt skridskor mer än på idrotten under grundskolan och gymnasiet). Jag kanske kan platsa i Linus hockeylag? ;)

Ikväll drar vi iväg till Piteå. Inflyttningsfest hos Peter och Bella! :)


Mina fina älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0