Bic/tric

Kom nyss hem från gymmet där biceps och triceps pumpades. Lovely! Det är nog absoluta favoritpasset faktiskt. Och resultaten syns ju också ;)


Så här såg dagens pass ut:

* Scottcurls
* Hammercurls
* Curls med skivstång
* Bamsecurls

* Pushdowns med rep
* Tricepspress ovanför huvudet
* Tricepspress i maskin


Helt underbar kontakt genom hela passet! Och enormt tryck. Speciellt biceps. Började med uppvärming på lätta vikter, sedan rest-pause i scottcurls. Har aldrig kört rest-pause i scottcurls förut, men GUUUUUD vad härligt det var. Och jobbigt. Men det är ju det jobbiga som gör det härligt, haha ;)






Det blev ingen löpning idag! Har bestämt att jag bara ska springa 3-4 gånger i veckan. Blir svårt eftersom jag är sååå supertaggad på löpning just nu. Men jag vill inte att benmusklerna ska bli för slitna igen, så jag får ta det lite lugnt nu. Jag har perioder då jag älskar att göra något och då vill jag göra det hela tiden, och just nu är det löpning. Men det är inte speciellt hållbart i längden. Får starta lugnt och sedan utöka löppassen mer och mer helt enkelt. :)


Dio tycker om att pussas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0