Bröst, axlar och cross



Har hunnit med ett skönt träningspass också! Bröst och axlar stod på tur :)

Så här såg dagens pass ut:

Bröstpress
Sned press
Flyes i CC
Pec dec

Arnoldpress
Hantellyft (min specialversion)
Drag mot hakan
Axelpress

Sedan ställde jag min på en crosstrainer för första gången på två veckor. Shit, vad längesen jag har varit utan konditionsträning! Men jag har ju börjat hosta direkt jag gör något som är för pulshöjande. Men nu, äntligen!!

Det blev 20 minuter på crosstrainern idag. Inte mycket alls egentligen, men en bra start! Förhoppningsvis ska jag kunna komma igång mer med konditionsträningen nu. Förkylningen är näääästan helt över. Hatar långdragna förkylningar, men vet samtidigt att jag drar ut på dem genom att träna när jag inte är helt frisk. Men nu verkar det gå bra att höja pulsen lite ;) Ser fram emot morgondagens pass redan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0