Dag 11 - Favoritkonditionsträning

Bloggutmaningen Dag 11
(För tidigare inlägg se kategorin Bloggutmaningen - Träning)


Favoritkonditionsträning

Woooow. Kan ju börja med att säga att jag är en styrketräningstjej och har sämst kondis i världen. Men jag tycker att det är kul att ta ut sig ordentligt med ett pulshöjande konditionspass också! Dock är jag varken snabb eller duktig då det inte är det jag prioriterar..

Vilken konditionsträning som är favorit varierar. Jag är en periodare när det gäller det mesta, haha. Ibland har jag perioder då intervaller på löpband är det roligaste som finns, men rätt som det är tröttnar jag på det och kör mina konditionspass på en crosstrainer istället. Eller varför inte ta upp mina perioder då jag kör spinning var och varannan dag? Jaa. Det varierar mycket! Just nu är jag supertaggad på löpning, men på två veckor kanske det är crosstrainer som gäller? Don't know ;)




Kommentarer
Postat av: sanna

Få gratis trisslotter, biobiljetter, digitalkamera eller playstation?

Bli medlem här: http://www.supergratis.se/?r=43303

2011-02-24 @ 23:05:44
URL: http://nattstad.se/ensanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0