Dag 12 - Min favoritidrott

Bloggutmaningen Dag 12
(För tidigare inlägg, se kategorin Bloggutmaningen - Träning)


Min favoritidrott

Jaa, jag älskar ju styrketräning. Ses det som en idrott eller menar dom fotboll och sånt? Don't know. Men jag sysslar inte med någon bollsport. Är bollrädd ju! Men ifall ridning ses som en idrott så är det väl det jag gillar mest, förutom gymmet då. Har inte ridit på ett par år nu, men det är ju superkul! Var en riktig hästtjej där för några år sedan och tillbringade typ all min lediga tid i stallet eller dagdrömmandes om hästar... Jaase, det var tider det! Skulle gärna ha en häst om det inte var så dyrt och tog så mycket tid. Men nån gång i framtiden kanske?

Man kanske kan kombinera hästar och styrketräning, så som denna tjej gör?:



Jag är ju så stark att jag sääääääkert skulle klara av att lyfta en häst! Hur mycket väger dom? 500 kg? Piece of cake! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0