Dag 3 - Ett fint idrottsminne


Bloggutmaning Dag 3
(För tidigare inlägg se kategorin Bloggutmaningen)


Ett fint idrottsminne

Hmm. Svårt! Har väl inget speciellt minne som är extra bra. Men ett som jag tänker på är då jag upptäckte att mina biceps kunde skymtas då jag spände dem, haha. Jag gick runt till alla och sa: "Känn, jag har muskler!". Nu är mina biceps en aning större än vad de var då, men det var ett stort ögonblock då jag inte varit någon träningsmänniska tidigare och inte haft några synliga muskler. Så det var riktigt kul faktiskt!

Ett annat träningsminne var väl när jag klarade av att göra min första chin-up utan assist. Det var riktigt kul det med! Dock har jag inte tränat så mycket chins. Jag har styrkan, men något blir ofta fel i tekniken, haha. Men jag kanske kan ha som mål att göra 20 chins innan året är slut? ;)


Bild: Google

En sån fysik hade jag inte tackat nej till!


Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken härlig blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-02-06 @ 10:59:52
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0