Dag 7 - Favoritövning


Bloggutmaningen Dag 7
(För tidigare inläg - se kategorin Bloggutmaningen - träning)


Favoritövning

Oj. Detta varierar så enormt mycket.
Jag kan inte säga att jag har en speciell favoritövning. Jag gillar ju alla övningar jag kör! :) Men en som jag återupptagit i mitt träningsprogram de senaste veckorna är bamsecurls! Just eftersom den är "ny" så tycker jag lite extra om den just nu.. Och så har jag ju börjat köra arnoldpressar i freemotion istället för hantlar och jag tycker att det är grymt kul! Men är det mina favoritövningar? Don't know. Men bra är dom då iaf och dom bränner rätt rejält i mina små muskler ^^.

Ifall det finns intresse kanske jag kan börja lägga upp "Veckans övning" eller något här på bloggen då jag visar med bilder, film eller text hur man kör en övning varje vecka i typ ett år? Det blir 52 övningar, så då har ni en egen liten övningsbank på min blogg.. Hmm. Vi får se vad som händer!




Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag tycker att du ska göra en film med veckans övning varje vecka. Jag har nyss börjat om att träna och vill ha lite nya övningar, men tycker att det är svårt att förstå instruktioner i tidningar..

2011-02-09 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0